اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ثبت 3 شرکت دانش‌بنیان در چهارمحال و بختیاری در سال99

رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری از ثبت ۳ شرکت جدید دانش‌بنیان تا پایان امسال خبر داد و گفت: در حال حاضر 15 شرکت دانش‌بنیان در استان فعالیت می‌کنند.

ثبت 3 شرکت دانش‌بنیان در چهارمحال و بختیاری در سال99

مجتبی بنیادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از ثبت ۳ شرکت جدید دانش‌بنیان تا پایان امسال خبر داد و گفت: تاکنون ۱۵ شرکت دانش‌بنیان ثبت‌شده در استان داریم سه شرکت دیگر در حال ثبت شدن است که این تعداد به ۱۸ شرکت خواهد رسید.

رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اختراعات ثبت شده در استان بیان کرد: تعداد اختراعات مورد تائید بنیاد نخبگان در استان ۶۸ مورد بوده است.

وی با بیان اینکه 78 نفر در المپیادهای دانشجویی و دانش‌آموزی حائز رتبه شدند، افزود: 59 نفر در استان رتبه‌های دو رقمی در کنکور سراسری کسب کرده‌اند.

بنیادیان با اشاره به اینکه 43 نفر از این استان در جشنواره‌های معتبر داخلی و خارجی حائز رتبه شدند، عنوان کرد: 30 نفر از دانش‌آموختگان برتر دانشگاه‌های کشور بومی استان ما هستند.

رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: 28 نفر از دانشجویان مستعد دانشگاه‌های استان از جوایز تحصیلی بنیاد نخبگان بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: دانشجویان بومی استان که در سایر شهر‌های کشور تحصیل می‌کنند ۱۹۳ نفر و یک نفر هم برگزیده آزمون جامع امتحانات پزشکی و حدود ۵۱۵ نفر از زمان تاسیس تاکنون از جوایز تحصیلی و موارد مشابه استفاده کرده‌اند.

بنیادیان اظهار داشت: هرساله بنیاد نخبگان به تعدادی از بهترین و مستعدترین دانشجویان در دوره دکتری، فوق لیسانس و لیسانس که بیشترین امتیازات را در شرط معدل، رتبه‌کنکور، ثبت اختراع، شرکت در جشنواره یا المپیاد داشته باشند، جوایزی شامل کمک هزینه تحصیلی اعطا می‌کند.

رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین کمک در زمینه چاپ مقاله، شرکت در همایش‌ها، کمک‌هزینه سفر و کلاس ‌های توانمند سازی از دیگر حمایت‌های بنیاد از افراد نخبه است.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول